Една от черните статистики, в които страната ни е на първо място, e за загинали хора, заради лоша инфраструктура. Колкото и жалко да звучи това е самата истина. Некачественото асфалтиране, разрушената пътна мрежа, дупките по улиците са причината много водачи да са се превърнали в част изгубилите живота си на пътя. Доводите разбира се, са комплексни. Не можем да обвиняваме само зле асфалтирания път, а и собствената си безотговорност, поради това, че не се спазват ограниченията и се предприемат рискови изпреварвания. Но една от целите на управляващите е действително да се подобри инфраструктурата и тя да отговори на европейските стандарти за качество.

Тенденцията е да се контролира изпълнението на ремонтните дейности като крайната мисия е страната ни да излезе от тази черна статистика. Ръста на автомобилните катастрофи е повече от стряскаща и безразсъдното каране, осеяните с дупки платна и неравности са източниците все още много български семейства да губят своите близки. Затова сигналната лампа към отговорните държавни институции е да направят възможно качественото изпълнение на новата пътна мрежа, нейния ремонт и подобряване.

Страната ни е изправена пред огромно предизвикателство и това е именно подобряването на пътната режа. Адекватното и правилно асфалтиране, разширяването на пътните артерии могат да помогнат за това да се намали броя на жертвите от автомобилни катастрофи.  Затова и критериите за избор на фирми, които да извършат асфалтирането и изграждането на нови пътни съоръжения са максимално високи, като това ще гарантира високо качество и безопасна експлоатация.

Жизненоважно за привличането на потенциални партньори и инвеститори се оказват именно добрата инфраструктура в една страна. Затова инвестициите, които се правят с цел подобряване на републиканската пътна мрежа са напълно оправдани. Днес българските граждани и гостите на страната ни могат сравнително бързо да се предвижват по новоизградените автомагистрали. Репликата, която наскоро стана много популярна „Асфалта не се яде, той спасява живот“ е изключително вярна. Доказано е, че един добре асфалтиран път предполага комфортно и спокойно пътуване.

Оправданието, че парите все не стигат не е адекватно. Нормалните европейски страни са наясно с риска, който поемат от това, че след зимния период зейналите по трасето дупки изискват бърза намеса. Именно поради това е добре да вземем пример от развитите и успешни държави, при които е приоритет ремонта и преасфалтирането на разрушените участъци. Второкласната пътна мрежа и в Германия след всеки зимен сезон подлежи на поправка. Реакцията на отговорните органи обаче е достатъчно адекватна и работеща, за да не изпитат гражданите неудобството от използването на пътната мрежа. Асфалтирането се извършва достатъчно бързо, спазват се сроковете и технологията за полагане на новия асфалт. Примерът е красноречив, нали!

Професионално асфалтиране в София от Asfaltirane-sofia.com – ниски цени, високо качество!