Не са малко потребителите, за които темата с оригиналните маркови парфюми, техните цени и разпространение е доста болезнена. Коментарите във форуми и социални мрежи бихме определили като директен сблъсък между клиенти, конкуренти и маркетолози, чиято основна мисия е да се продава. Конкуренцията в сектора наистина е огромна и това налага продажбата на максимално евтини парфюми, които да привлекат повече купувачи. Дали обаче имаме повод да се съмняваме заради прекомерно ниската оферта или всъщност за сметка на печалбата търговеца е склонен да си създаде висока репутация на такъв, който предлага оригинали, но на най-ниски цени?

Оправдани ли са съмненията на потребителите

Когато избираш евтин парфюм онлайн наистина носиш огромния риск да се набуташ. И какво ако любимия ти парфюм вместо реална цена от 100 лева закупиш например за 60? Идеята е не просто да изхарчиш определена сума, а да инвестираш в качествен продукт. Затова съвета на утвърдените търговци в бранша е когато купувате евтин парфюм да спазвате тези правила:

мъжки парфюм
  • Не купувайте от новоизлюпени търговци, за които няма почти никакви мнения в Интернет пространство. Избирайте подавачи, които са от години на пазара и се ползват с висока репутация;
  • Задължително изисквайте преглед и тест на продукта, който поръчвате;
  • Не приемайте парфюм, който няма стикер,гарантиращ оригиналността му;
  • Не се поддавайте на твърде ниската цена, защото това определено е знак, че има нещо съмнително в качеството.

Напълно оправдано е да се съмняваме, когато попаднем на оферта, която е почти двойно по-ниска от цената, на която обичайно купуваме любимия си парфюм. Разбира се, че всеки клиент сам преценя дали да понесе загуба или пък не. Но може да се окаже, че евтините парфюми не са реплики, а просто търговеца иска да си разчисти склада и ги продава на почти доставна цена.

Продават ли магазините тестери

Покупката на тестер е сред често практикуваните тактики от търговци да продават ароматните течности евтино. Има производители, които на база поръчка от търговци предоставят безплатно съответен пропорционален брой тестери. Всеки от купувачите знае, че тези тестери се продават и така реално търговците генерират чиста печалба. Клиента, който не държи на оригинална опаковка, но пък залага на добрата оферта със сигурност ще е склонен да си купи тестер. Така, че въобще не е малка аудиторията, която избира тестери вместо оригинално опаковани парфюми. Всъщност ако се разровите във виртуалната мрежа ще установите, че има платформи, в които се продават само тестери на оригинални парфюми и до на много ниски цени. При положение, че парфюма не е за подарък то е естествено и логично да се избере промо офертата, на която се предоставя продукта за лична употреба.