Парфюма е задължителен акцент, който не пропускаме да използваме ежедневно. На пазара се предлагат разнообразни такива ароматни продукти и в зависимост от своята концентрация биват няколко типа – дезодоранти, парфюмни води, парфюми концентрирани. За много клиенти скъпия парфюм е не просто аромат, а начин на себеизразяване. Именно затова не се прави компромис нито с марка нито с оригиналността на парфюма. Наистина тези аромати са изключително трайни, но пък безспорно са доста скъпи. На пазара обаче днес се предлагат други варианти, които са 100 % оригинални продукти, но без задължителната производствена опаковка. Тава са така наречените тестери, които можем да кажем, че са много по-предпочитани от българските клиенти в сравнение със скъпите парфюми, които се предлагат в официалните дрогерии за такава козметика.оригинални парфюми

Тестери и оригинални парфюми реално не се различават по нищо освен по това, че първите се предлагат в търговската мрежа без опаковка. Повечето клиенти дори са на мнение, че тестерите са по-доброто решение от гледна точка на това, че това са с доста по-концентрирани и наситени аромати. Дали обаче това е така? Всъщност истината е, че това са парфюми без опаковка, което на практика сваля цената на продукта. Ако например търсите парфюм за подарък е препоръчително да заложите на вариант, който е с оригиналната си опаковка. Но пък ако купувате такъв  за себе си едва ли е нужно да дадете още пари само защото изделието е в оригинална опаковка. Обикновено тестерите се използват с цел да бъдат ползване от търговските обекти като мостри, които клиентите могат да ползват и да се запознаят с ароматите на парфюмите. Но у нас стана всеобща практика тестерите да се продават и да се ползват масово, поради това, че цената им наистина е много по-достъпна от продукти в опаковка и целофан. Хубавото при тестерите е не само, че цената е по-добра, а също така, че се предлагат и в големи разфасовки. Не бива да се влияете от митовете, че тестерите са много по-концентрирани от оригиналния парфюм в опаковка. Напротив, течността в шишенцето е идентична и единственото, по което се различават е само лъскавата картонена опаковка.